söndag 9 maj 2010

Söndag.


Söndag.

Förut hade jag alltid söndagsångest.
Fredagen var den bästa, lördagen likaså..men icke söndagen.
Usch & fy vilken otäck känsla jag kunde ha..varför?

Jag ska upp tidigt i ottan & städa på fiket imorgon, men har inte alls den känslan..
Allt känns så bra!
- sen om mina akassa-pengar kunde komma med!!
Nu är man urfattig.




Igår slängde jag på en av mina nya sittdynor, för att se hur det blev..
Har letat efter mina gamla "platta" dynor från Ikea, men inte hittat dem.(att stoppa i)
Har letat efter min skumgummi-rulle med..vart tar alla saker vägen?

Så tills vidare lägger jag dem åt sidan..
Usch nu ser jag hur gräsligt det ser ut utan listen ovanför köksskåpen.

Hemmablind heter det va?!
Eller var det lat?

2 kommentarer:

  1. Ja, det brukar bli så. Vi hade en list kvar att fixa, och det tog 2,5 år tills vi satte upp! Men nu är allt klart med taklister.
    När man vill ha något, så är de plötsligt borta. Hoppas du hittar dom snart. :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Åå vilket vackert kök! Precis så skulle jag med vilja ha det!

    Lovar att titta runt lite mer i din blogg imorgon när jag inte är lika grusig i ögonen av trötthet!

    Kul att du tittade in hos mig!
    Ha en härlig vecka!
    Kram ia

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.