fredag 14 maj 2010

Black details.


Så grönt vi fått det ute!!
Allt detta regn gör så att det växer så det knakar..kan faktiskt skymta ett grönt blad på ett utav mina olivträd!
De andra ser stendöda ut. Jag får nog slänga dem..
Sen tänker jag köpa ytterligare ett. Det tänker jag PRATA med varje dag..

Igår hade vi en dunderskön dag..vi sov länge..gjorde supergod frulle med ljumma färska frallor..
Sen bänkade vi oss i sofforna för filmtajm!!
Där låg vi med ungarna & mös :)

Sen kände jag att jag vill göra N Å G O T lite "nyttigt" innan maten, så vi for & köpte svart sprayfärg.
Och så slank jag in på jobbet & köpte dessa fina ljusstakar- mässingsfärgade från början.

Svarta nu.










Brickan fick sig en dusch med!

Nu ska jag cykla till jobbet..
Ha en underbar fredag alla goa bloggisar!

8 kommentarer:

  1. Jag ser att du är inne på svart detaljer nu. Det är fint, men inte än för min del. Hi.
    Jag har tittat på några fina ljusstakar, lampfötter av mässing och funderat på om jag ska köpa och måla dom, men det har bara inte blivit av. Hmm.. hi.

    SvaraRadera
  2. Hihi...vad skådar mitt norra...SVART!! Ja du ser....det är sååå snyggt med svart hihi...vet du..jag har köpt vit sprayfärg det du..ombytta roller eller vad!!!

    kram

    SvaraRadera
  3. Ja Tina- verkligen. Jag har sprayat en massa massa saker vita i mina dagar, men ÄLSKAR kontrasten med några svarta detaljer- inte för många bara..hihi.
    Vad ska du spraya?
    Tjohalia: Bara att spraya- funkar skitbra.
    KRAM på er.

    SvaraRadera
  4. Jasså börjar Fia oxå bli en "svartis" nu....=)
    Snyggt tycker jag såklart....as u know!
    Hoppas helgen varit mysig.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej! Tack för de fina orden på min blogg och tack det samma! :)

    Gillar också svarta detaljer, blir så snyggt till allt det vita.

    På återseende =)
    Ha en underbar söndag!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Darling jag ska spraya en hjärt krans vit några krukor men vet du ska köpa en svart oxå haha..har några krukor och stakar som kan får blir black oxå ha ute tänkte jag...hihi...du vet svart ända in i själen!!

    SvaraRadera
  7. Mycket snyggt. Kramis.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.