onsdag 5 maj 2010

Önska kostar ingenting..



God kväll.
Sitter här med aningen tunga ögonlock & ska strax krypa ner i sängen..
Jag är hur trött som helst om eftermiddagarna..idag sov jag middag en sväng!
Var hur skönt som helst, men man kommer ju inte "igång" efter det..

Här hemma ser det rent ut sagt för hemskt ut.
Imorgon blir det städning. En redig sådan..skulle behövt det för ett par dagar sedan..tvättberget är mount everest nu.
Jaja..på med bra musik så ska det svischas imorgon :)


HÖGT på min önskelista står två sådana här U N D E R B A R A ljusstakar!!!
Vill ha.

3 kommentarer:

  1. Jag trodde bara att det var jag som försökte mig på att bygga ett nytt Mount Everest :-)
    Camilla

    SvaraRadera
  2. Förra veckan chockades vi av en rejäl Mount Everest-tvätten, pga vår son hann inte hålla i sig till toaletten, så det blev mycket lakan på gång. Nu är det typ en liten berg. hi.. Vila du, så kommer det en NY energi.
    Kram

    SvaraRadera
  3. känner mig själv aningens trött på att jämt och ständigt behöva klättra på det där berget mount tvättberg suckar högljutt skitbooooring!!! Vilka underbaringar du...me like massor!!
    puss på sig

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.