torsdag 20 maj 2010

Värme.

LJUVA dagar & härliga kvällar!!

Någon mer än jag som har svårt att få in barnen om kvällen?
Alla barn i kvarteret är ute & leker..de tjoar & skrattar med varandra, så jag förstår att de inte vill in.
In till duschen & sängen- för jisses vilka skitiga ungar det är som kommer in!!

Det är så mysigt tycker jag, när alla barn rör sig på gatorna..
Och man slänger ett par ord med grannarna.
- jag är verkligen inte en "på landet människa"..






Ställde två glasflaskor i fönstret..förknippar dessa blå flaskor med sommaren..
Sen matchade den pallen helt ypperligt med :)
Men för övrigt är jag TRÖTT på prylar..eller inte prylar i sig.
Men krafs!
Sådant som inte fyller en funktion..såsom stilleben som är too much..
- jag är fortfarande i en skala-av-period.



Beställde en blompinne från duktiga Marit.
Bra pris, snabb leverans- sådant gillar jag :)

Har hittat två helt sjukt fina kuddar som jag vill ha..men jag vill ha en spegel som jag sett med..
nya solstolar..matta till altan..matta till vardagsrummet..ja listan kan göras låååååång.
Hihihi..men säger som Alfons Åbergs pappa; en sak i taget.

Eller som svärfar; Rom byggdes inte på en dag!


...som faktiskt är såååå happy idag !

1 kommentar:

  1. Hihi. Jag känner igen i det du berättar. Jag fick svårt att få hem min son som sprang runt och gömde sig. Han tyckte inte det var dags att gå och lägga sig.
    :-)

    Kramar!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.