måndag 17 maj 2010

Uterummet.


Nu kan man väl inte göra annat än att njuta.
Vilken fröjd om nu värmen ville stanna här hos oss :)


Hejsvejs!
Gud så ont jag har fått i mina fötter- jag vill ju inte påstå att jag har bra skor när jag jobbar.
Converse- som ju är hur platta som helst!
Får skylla mig själv..ju.
Men i helgen ska vi iväg & handla lite..kanske ett par ordentliga pjucks inskaffas!

Barnen ska köpa avslutningskläder..sen behöver jag lite nytt.
Som varje år får jag PANIK när värmen plötsligt är här :)

Så ska jag köpa lite tyg till badrumsfönstret..nu är det sån där frostad plastfilm på rutan.
Det är bara det att ungar har rispat..skrivit sina initialer..men inte mina barn. Nehe då!
Måste vara någon annan..hihi.

Ja iaf..nu tänkte jag sy (läs mamma) en gardin dit..det kan ju inte vara mer än lite raksöm i kanterna & en kanal upptill..men jag vill snitsa till den lite..sånt är mamma en fena på..

Om du läser detta mamma; *blinkblink*




Ny tidning & ett vinglas med pepsi i har avnjutits här i uterummet ikväll..

Really nice!



1 kommentar:

  1. Låter härligt att ha en uterum. När jag ser bilden med ljus, känner jag mig inspirerad att skapa igen med ljus. Ljus känns mysigt..
    Kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.