söndag 30 maj 2010

Kärlek.

Mors dag.

Det krävs ju inte en särskild dag för att fira alla mammor egentligen..
De ska ha cred varje dag tycker jag, vi & alla pappor..vi gör ett fantastiskt jobb!

Men nu har vi en särskild dag i almanackan..så självklart firade jag mammsen :)
Hon fick ett paket innehållande en urfin tunika..vit, sirlig, shabby..
Sen fikade vi på bananglass, banan, grädde, jordgubbar & lite chokladsås..i solen.
- På jobbet visserligen..hihi!

Själv fick jag ett par urfina mysbrallor från Rönisch.
Och skattkartor..hjärtan med kärleksförklaringar..SOM JAG ÄLSKAR!!!!!
Gud vad jag är glad åt min fina famillj.





En helg har lidit mot sitt slut.
Ny vecka..hoppas på strålande solsken nu, eller hur!?

1 kommentar:

  1. Vackert!

    Det är på någit sätt också bra att ha Mors dag för då får man uppskattning då.
    :-)
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.