tisdag 1 juni 2010

Chocolate!


Solen!

Kan ju meddela att inte blev det städning idag iaf!
Herregud..vem vill vara inne i detta härliga väder?
Solen visade sig från sin bästa sida en lång stund..så jag låg där med musik på.
Ensam.
Tankar flög omkring..planer..idéer..

Gick iaf lös med målarpenseln. Vi har beställt svart grundfärg, så man ser verkligen hur det kommer se ut.
Det är precis hur snyggt som helst!
T var & köpte nya brädor igår med, för på framsidan måste all panel bytas..där är det risigt vill jag lova.



Den fina vita skålen fick jag av mamma igår. FIN!

Och idag, när T kom hem från jobbet, hade han köpt med sig en ny solsäng åt mig.
Nu hoppas jag solen är här för att stanna också :)



4 kommentarer:

  1. Förstår dig precis, skulle oxå städa...men svetten bara rann om en. Är ju så mycket skönare ute i solen.
    Vissa har det bra, kommer hem med en ny solsäng...som vanligt som jag säger, du har ju verkligen hittat den snällaste mannen.
    Tänk om jag kunde få nya solsängar...mina rostar och har gjort sitt.
    Ha en skön dag, ser ut att bli lika bra väder idag. HÄRLIGT!

    SvaraRadera
  2. Å, härligt! självklart skippar du städningen när det är SOL, det har varit dåligt ganska långt tid..
    Njut!
    Härligt med en snäll man som kommer hem med grejor man behöver. :-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. vilken lovely skål måste komma förbi träffa dig länge sedan ....måste se det stora projektet!!! Njus i solen städa det hinner man i vinter eller hur!!

    kramar

    SvaraRadera
  4. Anonym15/6/10

    Hej! Hittade hit via Styleroom och gillar ditt kök! Vi ska just renovera vårt och vill ha vitt, fasat rektangulärt kakel som du. Likaså mörka träskivor till bänkarna och vita ("äggskalsfärgade") skåp. Var har du köpt ditt kakel, vilket trä är det i bänskivorna och varifrån kommer de? Luckfärg? Stort tack för tips!

    Hälsningar
    Anna

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.