söndag 6 juni 2010

Skön helg!


Sunday again!

Vilka soltimmar vi fått..att sitta ute när man äter är ju hur underbart som helst.

Jag har tvättat som en galning- det torkar ju på ett kick ute- men det är inte lika skoj att ta reda på det..
Ni ser ju vad jag roat mig med..!!

Jag har inget emot att städa..damma..dammsuga..göra rent toaletterna..diska..
MEN stryka!
Därför väntar jag in i det sista..och medans all tvätt ligger & väntar, blir det ju skrynkligt, om det inte förr var det!
Ja sån är jag.




Vi har målat..jag har solat..barnen har badat i sjön..vi har fikat..
Haft besök..gått långa promenader om kvällarna..

Ännu en skön helg är förbi.
Snart är en ny här.

Är såå glad att den röda hemska färgen är ett minne blott :)
Sen blir det vitt tegel..fiiiiint!

Ne nu ska jag duscha..innan sängen.


1 kommentar:

  1. Hej!
    Vad kul att du kommenterade hos mig! Här har jag inte varit förut - finns massor att kika på :)
    Vilken strykhög....
    Jag håller med i allra högsta grad - det finns nog inget tristare... Får erkänna att mitt matsalsbord brukar oxå ha ungefär samma utseende efter stortvätt ;)
    Ha en fin måndag!
    Marie

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.