onsdag 16 juni 2010

Lata dagar.

SVAR till Anna från Styleroom:
Vi har Ikeas stommar & luckor..de heter Ståt.
Kaklet, som är fasat i kanterna, är från Italien. Vi letade som galningar efter det "rätta" kaklet..
Finns liknande på Bauhaus. Vi beställde det från en firma i Köping.
Bänkskivorna är också dem från Ikea. Vanligt laminat.
- Lycka till med ert nya kök!!!
/Sophia


Lata dagar.

I måndags när jag jobbade hade barnen legat i sofforna med täcket hela dagen.
Tittat på filmer & bara slappat!!
När T kom hem, motade han ut dem en sväng..
Hihi de njuter ordentligt av sina första dagar av sommarlovet :)

Här håller vi på för fullt med huset..målningen..numera täckfärg.
Och lösbrädor som ska spikas upp på framsidan & ena gaveln..
- mycket färg går åt..vi har redan lagt ut 6 tusen..!!!
Samtidigt ska stugan göras klar..mattan är iaf lagd.
Nu ska vi inhandla bäddsoffan..hoppas vi kan dra en kväll här i veckan.

Och jag har projekt på G igen.

Var på favvoloppiset igår.
Jag, mamma & Jessica drog en snabbis.
Jag har ju vart trött på loppis här ett tag..hihi.
Iaf så hittade jag ett SÅÅÅ FINT BORD!!

Så nu ska det slipas o målas..
Sen ska det möbleras lite!
Kommer blir kanoners :)



Tänkte att jag skulle bli lite mer "personlig" här på bloggen..

Så först ut; MINA ÄLSKADE UNGAR!!


1 kommentar:

  1. Mormor/Mamma18/6/10

    Jojomen, sötaste ungarna i hela världen minsann....Puss på dom

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.