onsdag 30 juni 2010

A little table!

Fram & tillbaka.
Hit & dit.

När jag var på loppis sist, hittade jag detta urgulliga bord.
Köpte det utan att egentligen veta vart det skulle stå..gick bara inte att strunta i det.
175:- tyckte jag var ett jättebra pris!

Nu har jag målat det, jag vart supernöjd..var tveksam om jag skulle måla det svart först..
Och så har vi skiftat bord- det som stod där innan är i stugan o det som var i stugan är numera soffbord.

Så man håller på..











Å vad jag tycker det vart fint!

Ja så var vi på Ikea härom veckan..
Stod & velade lääääänge om vilken matta jag skulle ha..herregud.
Jag k l a r a r  inte sådana val!

Men nu ligger kära Alvine på golvet, & det vart kanonbra :)

Torsdag imorgon!
Det är inte klokt..fort går det.
Jag ska upp tiiiiidigt i ottan & därmed slutar jag tidigt också.

Hoppas på sol!

5 kommentarer:

  1. Vilket underbart vackert och personligt hem du har! Och bordet var jättefint - du gjorde helt rätt i att måla det vitt!

    Kram,
    Sophie

    SvaraRadera
  2. Det var verkligen jättefin bord du köpt. Det blev rätt med vitt, du har så fint hem.
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Men hur go är inte du!
    Som tippade på 29!Mitt smajl var över hela ansiktet=))

    Men du, det tycker jag med.
    Att det blev fint!
    Snyggt har du hemma.

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Dida1/7/10

    JAG VILL HA DET DÄT BORDET LOTTA!! Det var ju precis hur fint som helst! Precis som allt annat hemma hos dig iofs. Puss

    SvaraRadera
  5. Sophia! Den ultimata kombinationen måste ju alltså vara kattkudde! Jag har tre stycken, ska jag fota dom bredvid varandra och lägga upp på bloggen tycker du? ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.