torsdag 17 juni 2010

A glass of wine!


Snurrig.

Vad är det som gör att vissas kommentarer måste granskas innan?
Nyss klickade jag bort en kommantar- som jag inte hann läsa innan.
Nyfiken som jag är, vart jag sååå sur på mig själv!

På tal om att vara klantig..
Imorse gick jag för att hämta Freja, ett par kompisars hund..jag var hundvakt idag.
Ja iaf..när hon hade bajjat så tog jag upp det- så klart- o slängde det i latrinen..
När jag gått en bit, upptäcker jag att jag fortfarande har bajspåsen i handen..
Jag har slängt hennes mat. Som låg i en annan påse. I andra handen.
Fick vända. Och sticka ner handen i latrinen igen..den var dessutom nyss tömd, så det var riktigt creapy!!

Nog om skitprat!

Idag har jag fått en massa gjort!
Jag har knäskurat altan..jag har målat in- & utsidan på den..fyyyy va tråååkigt!!!!
Jag har tvättat hundra maskiner tvätt känns det som..det tar liksom aldrig slut :)
Har haft noll lust/inspiration/ork på sistone men nu tror jag det börjar vända..
Vissa kvällar när jag satt mig i soffan, har jag inte kommit upp igen.
Totalt slut. Somnat sittandes. Somnat hur tidigt som helst, men ändå inte känt mig utvilad på morgonen..

Men idag har jag känt mig pigg!!





Husets vin.
En härlig liten vinkaraff..till en vinälskare som jag.
10 pix!


1 kommentar:

  1. Åh. Den där vinkaraffen vill ju jag också ha! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.