tisdag 8 juni 2010

2 schooldays left!

Jag har små buketter överallt.
Hampus plockar till mig ..
Min fina kille!





Ja nu är det bara 2 skoldagar kvar!
Det ska bli riktigt skönt att smyga upp om morgonen, utan att väcka(läs tjata) dem.
Då kan de gå upp bäst de vill..hihi..det värsta är att vända tillbaka dygnet sedan.
Men det är ju så med stora barn :)

Hoppas hoppas att vädret är bra- vadsom helst bara det inte regnar..
Som förra året. BLÄ!
Ne jag vill sitta ute någonstans efteråt & äta lunch.
Sen har vi bestämt att vi ska cykla ut till CandyIn.

Idag har jag jobbat en kortis bara..riktigt rart!
Gick en långpromenad när jag kom hem, sen städade jag lite..
Lite hög musik på, så går det alltid lite lättare!

Nu funderar jag på, om jag skulle måla en sväng.
Jag borde. Uuurk..*masar mig ut*

1 kommentar:

  1. I fjol regnade det på skolavslutning, så det inte var roligt. Men i år sken solen så man blev glad! :-)

    Hur gick det för er med skolavslutning?
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.