måndag 28 juni 2010

Vår helg.


Hej Hopp!

En rolig tripp har vi haft minsann..vi har skrattat så tårarna rann!
Nästa år blir det något annat ställe iaf..
Nu kan vi Järvsö/Ljusdal utan o innan.

Ja och "våra" affärer hade stängt i år. Och stora loppiset hade bara skit!
Jaja så  kan det vara..inte så att man åkte dit för att handla, men man kunde ju passa på..hihi.





Innan vi åkte höll jag på att städa i 2 dagar..
Var helt underbart att komma hem till ett rent och undanplockat hem.
Tvättade soffor..filtar..kuddar..

Jag känner för att köpa någon till kudde..för jag har ju så några.
När alla kuddar ligger fint i soffan undrar barnen vart de ska sitta.

Mm så är det när man har lite mani på saker..

Nu ska jag få lite saker o ting gjorda.

7 kommentarer:

  1. Jag gillar din blogg så...fina bilder, fina saker, inspirerande o personlig!! Kram kram ha de så bra!!!

    SvaraRadera
  2. Mina barn struntar i kuddarna, de slänger på golvet. varje dag plockar jag upp dom och säger till barnen att kuddarna kan vara kvar på soffan.
    Visst säger dom, och nästa ser jag kuddarna på golvet, men ingen av oss ger upp. :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Ujujuj vad vackert hem ni har!! Måttligt avis ju... :)
    När du skrev att du fuskade med BUS så satt jag länge o funderade vad du menade med det..jag e sååå trög ibland men NU fattade jag..BrunUtanSol.. Jaja, man kan inte vara på topp jämt ju *ler*
    Kram Git

    SvaraRadera
  4. Hej ja visst vart de bra i stugan, när ska du visa bilder från ert? hihi
    Vart hittade ni kylskåp? Nytt el beg?
    Hoppas vi ses nå snart,
    kramis C

    SvaraRadera
  5. Underbart att komma hem till ett städat hem!

    Mina kompisar brukar skratta åt mig för att jag alltid försöker städa, panta burkar, tvätta all tvätt, fixa till skåp och lådor innan vi reser bort! De skrattar åt mig därför att anledningen till mitt städande är att jag ör rädd för att något skall hända oss när i reser och någon annan skall behöva "ta rätt på stöket" hemma hos oss...

    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Nej du tyvärr så har vi anställningsstopp och har så haft i flera år nu =( De tar bara in extra personal hela tiden.. Men säg åt honom att skicka in en ansökan om han verkligen är seriöst intresserad, det är ju ett sätt att få in en fot iaf! ; )
    Jo du min man kallar mig för solgalning! Fattar inte alls vad han menar! :D
    Tack! Jag gillar faktiskt att vara svarthårig! Det trodde jag aldrig innan...

    SvaraRadera
  7. "Jag känner för att köpa någon till kudde..för jag har ju så några.
    När alla kuddar ligger fint i soffan undrar barnen vart de ska sitta."

    Haha, underbart!! Låter som mig och alla mina kattsaker.. "Titta, där är en katt! Den måste jag ha! Vänta förresten.. vad är det för nåt?" :P

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.