onsdag 7 juli 2010

Update!

Hej & Hå!
Dagarna SPRINGER förbi.

Barnen njuter av sitt sommarlov medans föräldrarna jobbar!
Nästa vecka går T på semester, samtidigt som barnen sticker på kollo om dagarna..
Så snacka om att han får semester- jag jobbar ju!

Men det passar perfekt, för då kan den sista panelen på huset bytas.
Eller så slappar han totalt :)
Det behöver han iofs.
Det är ju det semestern är till för egentligen- men jag vet ju hur han är!

Och vet ni..min make är bara bäst!!
Vi var på en klädaffär för jag letade efter en speciell klänning..
Hittade inte den, men hittade en annan sak som jag köpte.
Sen provade jag ytterligare en klänning- som jag inte köpte..

På morgonen sa jag till honom, att den var bra fin den där..att jag tänkte lite på den.
Sen var det dags för mig att åka till jobbet.
- Då åkte han o köpte den till mig..så jag fick ett paket när jag slutade jobba.
Bara sådär.
Han är helt suverän :)




Vackra vita pion.

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan.

Må så gott alla rara.

3 kommentarer:

  1. Hihi...ja det är han!!
    Vad var det för klänning nyfiken???!!!
    Semester är ju till för att slappa men gör man det då har man allt sen..ja hur man än gör...så finns det ALLTID DÄR!!!

    puss/kram

    SvaraRadera
  2. Får vi se bild på denna ombloggade klänning? :)

    SvaraRadera
  3. Åh, verkligen fin man du har. Jag ska nog be min man läsa din blogg och lära sig något av din man *fniss*

    Härligt med en klänning som man tycker om, ska du visa bilden?
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.