söndag 11 juli 2010

Härliga kvällar!



Stuvade om på hyllan i fredags..
Dammade, tog bort saker, flyttade om.
Blir som om man fick nytt- fast ändå med samma saker!

- Somliga roar sig lätt :)





Har ni flytit iväg i värmen?
Det har vart såååå varmt här. Olidligt nästan!
Ja är man vid sjön/havet går det ju an..säger jag som aldrig badar (men det räcker att svaka fossingarna)
Men i veckan TÄNKER jag hoppa i plurret..tror jag.

Jaha då var det dags för kidsen att gå upp aningen tidigare imorgon då.
Kl 09 går bussen..åter igen kl. 15.
Antar att de är som däckade sillar när kvällen närmar sig.
Sista dagen är det övernattning som gäller- och då när man hämtar sina barn fikar man lite.
Förra året rodde farfar över från stugan & hämtade Hampe :)

Jag sitter ute på altan just i skrivande stund..inte ens myggorna kan få in mig..
Men det är väl dags att gå in till sängen snart..renbäddat & AC på- lovely!

Börjar sent imorgon så jag hoppas kunna pressa lite :)


3 kommentarer:

  1. En till badkruka haha...vi kan bilda klubb har fått ihop en lite skara som ej gillar glöta i plurret haha..
    Kollot avverkade vi för 14dagar sedan kul men trött tjeje hade vi med massor av nya kompisar det är kul!!!
    Fint på hyllan som alltid...!!

    krama i massor

    SvaraRadera
  2. Du badkruka i den här värmen!!!?? Ha ha
    Klart vi ska bada lite i stugan, jätteskönt när jag var i idag.
    När får du nå ledigt då?
    Kramar Camilla

    SvaraRadera
  3. Tack för din kommentar. Här var det mycket fint att titta på :))!! Ska titta in igen när jag har lite mer tid...
    Kram Madeleine

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.