tisdag 20 juli 2010

Vår koja.


A little sneakpeak..


Nu är vi så gott som klara i stugan..
Lite småfix kvar bara!

Känns så skönt att ha en egen koja.
Slippa gå in i storstugan varje gång man vill tex öppna kylskåpet..eller skafferiet.
Vi har köpt en liten kyl som får plats med det vi behöver. Och skafferi har vi ordnat i garderoben på en hylla.
Vi har förvaring under barnens våningssäng- som snälla svärfar har byggt åt oss av deras gamla sängar!
Helt perfekt!





















Här sitter jag i min ensamhet..barnen & T har åkt till Karlsborg.
Jag börjar jobba sent idag, då jag stänger. Skönt för jag måste greja lite med tvätten..
Igår när jag kom hem fick jag sådan huvudvärk & imorse när jag vaknade..tänkte nee det är inte sant!!
- men nu är den borta. Tack & lov.

Och jag är hur glad som helst. Huset vårat blir helt perfekt. Kolsvart & kritvitt..ny ytterbelysning sitter på väggen..ny postlåda..JÄTTEFINT!

Nu fattas bara ett "hus" åt luftvärmepumpen!
Fy så fult det är..förstör ju ett helt hus.. desutom sitter våran högt upp på väggen.
Vi får slå våra kloka huvuden ihop & lösa det..
- sa jag våra. Jag menade makens.
Han som är snillet i familjen :)

Nu en kopp lut innan jag över huvud taget gör någon nytta!

3 kommentarer:

  1. Gud vad mysigt. Jag skulle gärna vilja ha en liten sommar stuga att få åka till när man är ledig. Ha det så gott. Kram sussi.

    SvaraRadera
  2. Monica20/7/10

    Ser jättefint ut vännen som alltid :-) kramizar / Monica

    SvaraRadera
  3. supermysigt men kan ej bli annat när proffset lagt sin hand på allt !!! Huset me like favvofärgerna hihi...
    pusskram vi ses

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.