fredag 23 juli 2010

Done!!!

PUST!
Igår drog vi de sista dragen med penseln..
Jag drog ett sista lager på teglet & T målade grunden.
Nu står man bara utanför & beundrar det :)


Sittgrupper lite här & var är fint.

Årets luktärter!
Doftar makalöst gott.


Smilla fotar i Nora !


Fredag idag.
Visst är det nåt visst med fredagar?
Vare sig man jobbar eller inte..en skön dag.
Helgen framför sig.

Jag jobbade ett kortpass idag, när jag slutade kom T till jobbet på cykel..
Vi handlade på ICA & systembolaget..jag handlade lite på apoteket..bunkrade upp.
Hem & startade grillen..sen kom jag på att jag glömt hårfärg.
Bara att hoja upp igen. Tog väl högst 10 min sammanlagt..i löööööv bo centralt!!!

Nyfärgat hår kan man ju iaf ha när man ska ut på dansgolvet imorgon :)

Först en shoppingvisit i grannkommun med mamma.
Ska skriva en lista på vad jag måste/behöver/vill ha- för de senaste gångerna har jag inte ens tittat på det, utan en massa annat- som jag dessutom släpar hem..jag måste ha en strategi..annars funkar jag inte..hihi.

Ska hem till grannen på en stänkare innan vi tar hojarna vidare..
Tror denna lördag blir tokrolig!

Nu önskar jag er en god natt.

1 kommentar:

  1. Åhh partaj på g, inte fel!
    Vi hade det här hemma igår så idag är man lite seg. Nova vaknade ju som vanligt 6.15!!
    Gott vin o grillat, massor av tillbehör o med våran egen färskpotatis, så himla gott.
    Ha så himla kul ikväll.
    Fin bild på er båda.
    Kram Syster/svägerska

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.