onsdag 14 juli 2010

Balsam för själen!


JAG ÄLSKAR SOLEN!!!

Det är ju hur underbart som helst med denna värme..
Hoppas, hoppas den håller i sig.







Vad skådar jag ?
Mitt olivträd!!- det enda jag sparat..4 st har jag slängt i tron om att det var kört!
Detta har stått ensamt kvar i solen..fått regn över sig..lite bortglömt sådär.
Vips så har det fått gröna blad..& på stammen med.
Kanske blir ett fint träd igen.


Igår hade jag & maken några underbara timmar tillsammans..
När barnen hoppat på bussen till kollot, åkte vi till stugan.
Vi låg på bryggan & mumsade jordgubbar..solade..läste..pratade om ditt & datt.
Sen kom Camilla med Nova!
Sen var det dags för mig att åka till jobbet & stänga.

Idag slutade jag kl 12 så då möttes han & jag på stan. Vi åt lunch på Thai.
Sen gick vi hem & packade in oss i bilen..hämtade barnen & åkte till stugan.
Njöt av solen till sena kvällen, det är ju lovely!

Sommar är som balsam för själen.

3 kommentarer:

  1. Visst kan man ha det sämre ;)Den här sommaren e ju helt underbar,njuta njuta!

    SvaraRadera
  2. Visst är de härligt, mycket trevligt när vi kan träffas allihopa där ute o sola, bada o fika :)
    Kul att ditt olivträd verkar ta sig!
    Hoppas också på soooool länge till, njuter till max kan jag lova av att vara mammaledig. Ha en bra dag på jobbet så ses vi snart igen.
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Du ser...det bortglömda tar igen av egen styrka det är liv det!!

    Mysigt ni haft det ni 2 hihi...
    NÄR NÄR NÄR ska vi ses...längtar ju ihjäl mig/oss!!

    pusskram vilken fin bänk

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.