fredag 9 juli 2010

Bedtime stories.


Nystädat sovrum.

Igår städade jag sovrummet..rensade i garderoberna. Det känns skönt nu!
Men jag har aldrig fått till det i sovrummet känns det som. (det där kan tolkas lite galet..hihi)

Jag vet inte..nu känns det ok iaf!
Bokstavskorten satte T i en ram..jag tänkte måla ramen svart så småningom.

Eftersträvar ett vilsamt sovrum utan en massa onödigt joks..











Den "ombloggade" klänningen.
Den är så söt..så den får hänga där som ett somrigt stilleben.
Men den används flitigt kan jag lova..så sval & skön!



Idag ska jag fortsätta städa..men bara liiiite..imorse efter frukosten knäppte det till högt uppe i ryggen.
Så jag har faktiskt ont nu..och i nacken..den känns stel..borde gå iväg.
Det är bara jag & Smilla hemma idag. Hampus har sovit i husvagn hos en kompis!!

De hade somnat kl 01, & han ringde imorse & berättade att han vaknat 06 av en jamande katt..hihi.
Så han lär vara trött ikväll.. :)

Ha en underbar helg.

1 kommentar:

  1. klänningen är ljuvlig liksom ditt sovrumm!!! Hihi...ja dessa kfar kan sabba de...sover han gott inatt!!

    Kramar ses snart

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.