tisdag 22 mars 2011

Vårfeelings!!


Tror ni våren är här nu?
För att stanna..?

Man vart ju lagom förbaskad häromdagen när snön dalade ner..& man fick ta fram snöskyffeln igen.
Men nu verkar allt i sin ordning igen!
Snödroppar i rabatten..fjärilar längs husväggen & knoppar här & där..

Idag slutade jag tidigt, så när jag kom hem satte jag mej i uterummet med lite kaffe..
La mig i soffan & sov i över en timme!
Såååå skönt :)



Bjuder på lite köksbilder från förra veckan, då det var ultrastädat!!
Skulle plockat lite idag med, men nja..
Är ju en dag imorgon med!




Rosa mjölkkannan köpte jag förra veckan för att det skulle vara fint till makens kalas :)
Har kaffekoppar i samma serie..gulligt!

Ljusstaken har jag fått av gulle-Hanna!!
Härlig efter stearin & sliten.



Hoppas ni har njutit av solen idag !

Snart kommer min babe hem..
Längtar efter honom.





4 kommentarer:

  1. Tittar bara in för att säga hej!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Anonym22/3/11

    Mysig du är vännen...<3

    Måste ses snart...

    Kramisar

    SvaraRadera
  3. Här hoppar jag in på en mysig blogg! Ja nu måste våren vara på gång snart!Härliga bilder du visar...Kram /Gunilla

    SvaraRadera
  4. Japp här är den verkligen på väg!
    Har sett 2 riktiga vårtecken idag..!
    Så fint o vårigt du har!

    Kram Liza

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.