onsdag 23 mars 2011

Som små pärlor.


Hej onsdag!!


Vaknade av en gullunge bredvid mej innan klockan..
Härligt!!


Häromdagen fick jag urfina pärlhyacinter av mamma..
Så skira & söta.
Plåtlådan från Kuriosa kostade en tjuga.
Really like it!




Dags att sätta fart!
Ska dammsugas & torkas golv innan jag far till jobbet.
Så ska jag väl få till den här frisyren (om vi kan kalla den det) någorlunda fin.

Och hoppa ur mysisar & sätta på mej leggings..det enda jag bär på nederdelen numera.
Jeansen klämmer lite..hmm.


1 kommentar:

  1. Halloj där va nyss in på ditt jobb o handlade :)
    Fanns mycket fint där allt! Dina alster såg jag med, hihi fönstret o käpparna bla.

    Nu blir det v-ås o lasarettet med Nova snart.
    Kanske lite ny skor med :)

    Kram kram Camilla

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.