söndag 13 mars 2011

Mysig helg!



Ledig !

Ledig helg för mig.

Igår hade Hampus innebandymatch i Kungsör..sen på kvällen var vi bortbjudna på mat hos goa vänner.
Lyx att sätta sig vid dukat bord..och jättegod mat!! Tack Jk & E.
Sen Mello för hela slanten..Smilla & jag tyckte rätt låt vann :)
Jag höll på Eric, Danny, Sara, Nicke & Swing fly..haha..
Gud så många bra låtar det var i år!



Igår sken solen..jag satt ute på trappen & drack kaffe..som vi längtat efter det, eller hur!
Helt lovely :)
Nu känner man ju att våren & sommaren är på G..

Ikväll blir det söndagsmiddag hos mamma & pappa..jösses vad vi är bortskämda denna helg..hihi.

Vad pysslar ni med?



Vackra tulpaner & nyloppad duk på köksbordet just nu..




Nu ska jag fixa mellisfika till resterande familjemedlemmar..som är klistrade framför en film :)

Efter det ska jag lacka soffbordet.
En historia kring det också..

Det har fått nytt utseende.
Man är ju inte riktigt klok!


6 kommentarer:

  1. ... tack för din gulliga kommentar... hittade din blogg på så vis... fint du har det och verkar ha det...
    Ha en fin söndagskväll!
    Kram
    Pia

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Vilken mysig helg du haft! Själv har jag rensatoch röjt för fullt;))

    Ha det så fint!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Halloj ja de va värst va lyxigt de va med mat överallt!!
    Då får man se om de kommer med nå hem till dig från mamsen :)

    Jaha så då är bordet brunt på skivan igen då, fniss ja du är ombytlig du!!:)

    Kramelikram från oss

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Lät som en riktigt fin och skön helg!

    Sitta på tarppan och dricka kaffe och njuta av solen...åååhhh så skönt!

    Tack för din rara hälsning!

    Kram mariette

    SvaraRadera
  5. Ja det ska givetvis vara trappan!*ler*...

    Kram!

    SvaraRadera
  6. vilken trevlig blogg du har, ska kika runt här lite :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.