onsdag 30 mars 2011

Gulligt thé


Hej hopp!


Idag har jag min stora kille hemma.
Han har ont i halsen när han sväljer säger han.
Hoppas det inte blir något av det- för han klarar inte att ta tabletter, och knappt flytande penicillin heller.
Är rena rama cirkusen när han ska göra det!!


Börjar sent idag, det är jag som stänger & direkt efter det ska jag till Gnudruns som öppnar den 1:a april.
VIP-kväll :)
 Vi ligger precis bredvid varandra..och planerar en loppis på bakgården här i maj.
Så nu håller vi allihopa på att rensa för fullt!




Har som flera av er bloggare köpt detta ursöta thé..
Gott var det också.



Fint i skålen..


Nu ska jag ha lite tråkigt en stund & röja lite..

Hoppas ni får en bra onsdag.

4 kommentarer:

  1. Åh vad har du köpt det thét?!
    Hoppas din kille frisknar till snart!

    Ha det bra!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Men stora killen då, låter som jag när jag var liten, hihi

    Fina påsar med the, blir nog till o köpa till H bara för de va så fint :)
    Kul med VIP
    kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Ja visst är det sött!

    Ha det bra!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket!

    Trevlig helg! Kram Maria

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.