tisdag 8 mars 2011

Ljuv ranunkel


Imorse for jag & en helt underbar kompis till Eskilstuna..
Min favvo-loppis har öppet på tisdagar.
Hittar alltid något fint där!

Köpte lite fina dukar.
Har vart anti mot dukar förut, nu tycker jag det är gulligt.
Är inne i en romantisk period nu..ni vet..man har ju sina perioder!

En vit skavd bricka i plåt fyndades för en femma, och en fin flaska..
Och en tallrikshylla. Den 4:e (!)

Nu måste jag nog tänka.
Vart den ska få plats :)


Inne på Växtriket köptes den ljuvaste ranunkeln..
Har vart så svårt att få tag i vita häromkring..framför allt här i vår hemstad.

 Sen satt vi på Mc´donalds & njöt av lunch innan vi åkte hem..
Hon skulle jobba, & jag fick besök av Camilla & Nova..såååå mysigt.



Så vacker i sin enkelhet..
Snudd på magisk om jag får säga mitt.


Nu blir det en dusch..

Sen en film under täcket i soffan med maken.
Det är väl ett härligt liv man lever :)
Jobba 7.30-14.30 imorgon, på roligaste jobbet ever..

Känner mig nog lite hög på lycka just nu!!


8 kommentarer:

  1. Härligt när man gillar jobbet och har bra tider :)
    Ranunkel är en riktig vårblomma.
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Ranunklar är ju sååå himla fina! Enkla och fina! =)

    Ha det bra!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Hej där tack för igår o allt mums som slank ner :) hihi
    Ha en bra dag på jobbet. Glömde ju åka förbi där igår så jag kommer en annan dag o kanske kan fynda nå då!!
    Kramkram Camilla

    SvaraRadera
  4. Anonym9/3/11

    Hej vännen..
    Superfint med ranunklar tillhör mina favo snittblommor lite dåligt med sånt nuförtiden;-)
    Var det idag om kunde ses?? Fullt upp med plugg idag ska träffa Sanna på min skola och sammanställa massor ..På fredag kanske`? ska in till köping en sväng på morgonen göra grej..Borde vara hemma vid kl. 12.00 om det flyter på kan berätta sen inge skojsigt det ja ska göra ..Kan ja titta förbi dig om du vill? skicka mess kan vi göra och höras!! Kramelie kram...

    SvaraRadera
  5. Anonym9/3/11

    Hej <3

    Du är en lika underbar vän du också :)
    En som man ALLTID skrattar och har roligt med och mår prima med...

    Puss

    SvaraRadera
  6. Måste bara fråga vilken loppis är det i Eskilstuna? Vi flyttar ju som sagt "hem" dit 1 maj =))
    Ja det är riktigt tråkigt med nätmobbare, helt sjukt att de orkar.
    Vad härligt att du trivs så fint på ditt jobb, det gör allt annat roligare med =)

    Kram Fia

    SvaraRadera
  7. Härliga bilder - riktig vårkänsla.
    Ha en skön lördag!

    Kram Emma

    SvaraRadera
  8. Hej, det är fina blommor, och vita förstås. Blir som vanligt glad att läsa vad du skriver! Ha en fin lördag nu. Min norrman o jag ska snart måla tak o väggar här hemma. Färg?? Vitt så klart!! Sen lite mer ny gammal inredning blir det.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.