måndag 28 mars 2011

Fina fynd


Sååå mysig helg har jag haft.
Hoppas ni också haft det!

Nu är det ny vecka & vi har snart passerat HELA MARS MÅNAD!!!
Det är ju inte klokt..att vi snart springer barfota i gräset..längtar!

Igår var vi ett helt gäng på loppis i Västerås.
I stora ishallen var det folk som stod vid bord & sålde.
Roligt som attans hade jag & mamma :)

Sedan när vi kom "hem" till fiket så fikade allihopa & vi visade våra fynd för varandra..
Så roligt!


Så nöjd över mina saker..
Den vackra lådan, silverbricka, 4 ljusstakar & en form för inte ens 200:-

- lådan är så fin, för det är nät i botten..en löklåda sa hon.
Jag vet inte vart den ska vara..får känna mig fram.





Jag har Smilla hemma idag, för hon hade feber igår.
Jättehög feber & huvudvärk..men idag nada.

Men iaf..klart jag har henne hemma en feberfri dag.
Såååå mysigt!
Så snart vi har fått vår vattenmätare utbytt av en kille som borde komma närsomhelst, ska vi rita hon & jag.
Vi kan ligga i timmar & rita..hon har världens roligaste målarbok.

Och såklart måste jag piffa lite med nya sakerna ;)

Hoppas ni får/har en mysig måndag.


3 kommentarer:

  1. Hej där såååå avis hade också velat strosa fram mellan borden o gjort massa fynd :(

    Åhh så fina stakar, väldigt svårt o få tag på nu för tiden tycker jag.
    Hälsa smilla o ha de så gott
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Det var fina fynd :)
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att du tittade in till min blogg....:-)!!
    Vilka fynd du har gjort!! Är på jakt efter precis en sådan trälåda till vårt kontor som jag skulle måla vit! Brickan och ljusstakarna var oxå jättefina!!
    Ha det gott!
    Anne-Lie

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.