måndag 21 mars 2011

Soffbordet



Det är redan måndag igen..

Förra veckan susade förbi i ett nafs, & jag hann inte blogga.
Även min jobbhelg..var trött om kvällarna :)
Så har vi haft 35-årskalas för maken här i fredags kväll!
Jättetrevligt!!


Har haft en stund för mig själv här idag, efter barnen gått till plugget.




Nu ser soffbordet ut såhär..
Först var det mörkt.
Sen målades det vitt.
Nu har jag släpat ut det & slipat ner det..lite slarvigt.
Sen mjölkat det med vatten & vitfärg- som jag gnodde ut med en svamp.



Tallrikshyllan jag fyndade sist, har hamnat ovanför soffan.



Fina rosa kudden hittade jag på Ikea.
Jättesöt är den :)


Nu ska jag sätta på mig lite kläder & cykla till jobbet.

Hoppas ni får en fin start på veckan!

4 kommentarer:

  1. Mer jobb när man är velig, fniss. Nöjd nu då?
    Snyggt som vanligt iaf tycker jag.
    Tack för i fredags, mycket goa ostar mm.

    Ha en bra dag på jobbet.
    Kramis C

    SvaraRadera
  2. Anonym22/3/11

    Halloj..
    Allt bra med er?..Bordet Ser superfint ut Fia..Dem tidigare bilder från uterummet är jättefina vill oxå ha en kamera;-).. Kramizar / M

    SvaraRadera
  3. Så fina bilder!
    Bordet blev jättesnyggt!

    Ha en bra dag!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  4. Haha, Sophia, du menar inte att du köpt en ny KUDDE?! ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.