måndag 7 mars 2011

Liten hylla.


Hej hopp!

Ny vecka igen.


Vart en lång jobbvecka & helg så jag har inte hunnit med bloggen..



Det "följer ju med" en & annan sak hem från jobbet..
En ursöt liten hylla & en fin plåtburk som jag piffat med idag :)






Burken är så söt.
Och sådär perfekt sliten.

Idag satte jag igång med städning.
Som det har blivit lite halvdant med på sistone..

Med en gammal discoskiva på cd´n & mirakeltrasa i handen gick jag loss i köket.
Såå skönt nu.


Nu börjar strax "En unge i minuten"..superkul ju.
Där på Västerås BB är mina telningar födda.



5 kommentarer:

  1. Hej!

    Så vackra bilder du visar idag och vilka fynd! Underbar burk;))

    Ha det fint!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej hopp jo men visst träffade jag mamma fia :) Kikade allt ner i hennes väska o såg jättefina fynd jag missat, fniss

    Åhh vill nog en sväng till ditt jobb o "kolla" du får då hem fina saker!

    När ses vi då, idag, i morgon eller torsdag em?
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Anonym8/3/11

    Hej..
    Va fint du har gjort ..Håller med går alltid bättre att städa med bra musik på.. Själv sitter jag mer eller mindre begravd med massa att läsa och ta in, väldans omställning från att jobba till att studera inte lätt..Vi måste ta en fika snart tycker jag.. Ha det gott kramisar/ Monica

    SvaraRadera
  4. Vilken söt liten hylla!!

    Och visst är det skönt när man har gjort ett städryck, ( de skulle behövas här hmmm... )

    // Jess

    SvaraRadera
  5. Så fina bilder!
    Härligt att få städat!

    Ha det bra!

    Kram Liza

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.