onsdag 16 mars 2011

Äntligen vårvärme!



Tjooohoo vilken värme!
Möttes av en fjäril utanför ytterdörren igår när jag kom hem.



Igår slutade jag kl.12..så efter lite ärenden på stan, så for jag hem & hämtade hunden..
En långpromenad först, sen mötte jag Smilla vid skolan.

Vi gick hem & öppnade till uterummet.
HUR VARMT & SKÖNT SOM HELST!!!

Så vi fikade där, & strax därefter kom Hampus hem..de satt där ute ett bra tag & Hampe gjorde läxan därute :)








Smilla plockade lite videung på vägen hem..


Idag har jag & Smilla vart hos tandläkaren.
Hon var på badhuset med en kompis & hennes mamma här i torsdags tror jag det var..
Och då krockade de nedanför rutchbanan..& Smilla bet av hörnet på ena kindtanden.

Nu har hennes rara tandläkare lagt igen det, för det var ju vasst..Hon är så duktig lilla gumman!


Nehepp!
Dags att ta tag i saker & ting..
Upp på cykeln igen..har en massa saker att uträtta..

 Inhandla paket åt maken som fyller 35 på fredag!
Sen kallar jobbet :)


Ha en fin onsdag vänner!

4 kommentarer:

  1. Halloj va härligt ditt uterum är, lite avis allt:)
    Jasså de är rosa som gäller nu, de är inte fel inte!

    Va bra att du fått upp hyllan o är nöjd, då får jag se på fredag då. Va o handlade paket igår till bror min.
    Ses på kalaset
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Kul att du hittade till mig, så jag hittade till dig. Här kommer jag definitiv kika in fler gånger. Kanonmysig blogg :) Och vilka härliga vårbilder du bjuder på!!!
    //Kristin

    SvaraRadera
  3. Sååå himla fint! Vårfint! =)

    Ha det bra!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Åh så härligt det låter!
    Underbara bilder!

    Trevlig kväll!

    Kram Liza

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.