torsdag 1 oktober 2009

Doftar Ljuvligt.


Ja här hemma blir inte många knop gjorda.
Men det är väl det som är meningen, att jag ska vila upp mig ordentligt.
Jädrar va jag kan sussa.
Fast idag har jag besökt duschen..eller ja alltså..lagt ner några minuter på smink och så också..hihi..
Fick en parfym av mamma & pappa, var tvungen att spruta på mig lite. MEN ALLTSÅ!!
Den luktar gudomligt..ohh..
Flaskan är ju så fin med!
Snart kommer en DHL med en cykel till Smilla.
Hon har växt ur sin andra. Hjäälp va store di blir snabbt..
Och vilken historia med cykeln då..
- hon hade sett en ljusrosa crescent "damtralla" i barnmodell med cykelkorg o så..ja den är såå fin. Sådär härligt pastellrosa..
Den är såklart förra årets, så den har vi jagat förgäves.
Eftersom det var den enda" fröken fälek" ville ha, har vi köpt en begagnad..
Ska vara nyskick & jättejättefin..ja det hoppas jag..
Bara hon är nöjd så.

2 kommentarer:

  1. angelica1/10/09

    åh jag älskar din blogg sophia!!!
    tänk om en annan hade samma ork till att pyssla o dona som du gör! men det kommer väl, ser ut som det gör här hemma men har man småbarn så va fan gör det!!

    hoppas du är bättre! kram angelica

    SvaraRadera
  2. ....och cykeln va ju superfin passar fröken S perfekt hennes stil!!!! Parfymen måste jag få lukta på!! hade gott och du gör rätt i att ta`t lungt ....kramisar

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.