fredag 2 oktober 2009

Höstpiff.

Hej.
Idag är det en vecka sedan jag kom hem från HIA.
Jag har pratat med en tjej som jag känner lite grann, som har epilepsi hon med..hon har dessvärre inga föraningar, utan pang bom ner i backen bara.
Jag är riktigt tacksam att jag kände innan.
OM det nu är epilepsi jag har. Äter iaf epilepsimedicin nu.
Jaha..jag har faktiskt gjort lite nytta här på morgonen.
VARDAGSRUMMET har fått höstfiltar..gråa & en grå kudde..liten höstpiffning!
Jag vill gärna ha filtar i soffan, slipper man tvätta sittdynorna så ofta.
Nu är alla dynor man lutar sig mot nytvättade & luktar underbart..
Elden sprakar..
hunden snarkar..
vitt ute i gräset..
Åh va mysigt.

Jag älskar mitt vita skåp. Det är nog det jag är mest nöjd med hemma.
Det är så gulligt, nätt..lite skavt..
Kommer från mamma & pappa.
Det första vi ropade in på auktion Tobbe & jag...var detta köksbord.
50:-! Med utdragsskivor på båda sidor har vi fått plats många hungriga genom åren..
Nu har vi kapat benen..& det fick bli soffbord, då det andra fick bli sängbord ist. Det var lite väääl litet. Knappt en pizzakartong fick plats..
& vi gillar att äta här ute.
Jag älskar att det är skavt på kanterna..
Att skivan är mörk..


Satte en liten etikett på våran strandfyndssamling..
Den påminner oss om alla resor tillsammans.



Kammarljusstake.
Den är så fin & enkel..
Vi har bunkrat upp med ljus- redo för höstkvällar.
Ikväll ska vi äta ensamma T & jag.
Oj..när gjorde vi det sist?
Barnen ska bort på galej.

Önskar Er en trevlig & mysig helg!



4 kommentarer:

  1. Hej!
    Tack för titten o din kommentar hos mig! Nu hittade jag till dig, kul!
    Ska kolla vidare här...
    Ha en bra dag! /Agnetha

    SvaraRadera
  2. åh vännen min du har sååå fint älskar det nya bordet nice passar perfa!! Tänker mycket på dig och vi hoppas på det bästa sån medicin kan man äta för mycket du får ta en dag i sänder och njuta!! Carpe diem och nice äta själva!! Ta´t lungt ses på måndag!!! pussar imassor

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du får reda på exakt vad du drabbats av, så att du kan bli så bra som möjligt igen!! Låter bra att vila sig mycket!
    Förstår att du gillar både bord och slåp, de var jättefina.

    SvaraRadera
  4. Tack goa du för din fina kommentar hos mig!!!Vad kul att du är med i utlottningen = )!

    Kram L-L

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.