tisdag 13 oktober 2009

Surt sa räven.

Dessa vackra tallrikar inhandlades i lördags.
Jag tycker de är så söta.


Ja det där med att ha tur.
Sablar..man ska inte va glad i förtid inte.
Igår när pappa kom till Myrornas, hade några köpt bordet precis nyss..och när han ska hoppa in i bilen, ser han en auktionsfirma som ställer det på ett släp.
Pappa frågar lite snällt om han får köpa det..han drar sig inte för något, den karln.
Ja då ville de sälja det dyrt. Det hade ju inte han lust med. Inte jag heller för den delen.
Det dyker ju upp fler sådana bord.
Om jag ska vara helt ärlig har mamma ett liknande ;)
Och fortsätter hon i denna takt, med att inhandla nya möbler varje gång vi är iväg, har hon snart inte plats för det.
Nu har ju jag BESTÄMT att jag ska ha ett sådant bord..
När jag har bestämt mig så har jag.
Vi vet ju varifrån min dotter har fått sin vilja ifrån..& sitt humör!!
Åh..min plutta. Fyller 8 år på fredag.
I denna stund för 8 år sedan, hade vi nyss flyttat till vårt första hus..
Jag höll på som bäst att boa in oss.
Vilken härlig tid.

1 kommentar:

  1. Så kymigt med bordet! Ja, jag hade ju nyss spanat in ett fint bord på Blocket, men sedan visade det sig vara ett annat bord som säljaren försökte pracka på mig. Så jag hoppas också att det dyker upp något annat bord..

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.