söndag 11 oktober 2009

Ljuvlig filt.

Helgen lider mot sitt slut..ska bli trevligt att träffa alla imorgon..
Barnen har längtat efter mig säger dem, då jag träffat på dem på skolgården.
*söta*
Gud vilken skön fredagskväll & lördagskväll vi haft.
Ätit så gott, tittat på tv..som alla andra i vårt avlånga land antar jag har vi tittat på Idol, Körslaget, varvat med fotboll..svordomar var det här hemma iallafall.
Barnen låg på golvet & spelade schack.
Lite svordomar där med ;)
Den minsta hon kan hon.
Igår var vi på loppisturné- pappa hade sett ett nytt ställe.
Å jisses vad grejer.
Saker högt & lågt, överallt.
Har aldrig sett så mycket saker.
På ett loppis köpte jag denna fina virkade filt.
Sen hittade jag & mamma ett superfint bord, men jag köpte det inte.
Tyckte inte att jag hade plats..
- sen hemma ångrade jag mig.
Pappa som ska jobba i Örebro sticker in & köper det åt mig imorgon bitti.
Perfekt!


Önskar Er en skön söndagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar.