fredag 23 oktober 2009

Blinka lilla stjärna.

När jag tassade upp igår morse fick jag syn på denna stjärna.
Maken har vart i tillverkartagen igen. Han är rätt påhittig han!
När han hämtade ved, hade han knåpat ihop detta..hängt upp så fint på kvällen.
Efter 14 år tillsammans vet han.
Vad jag gillar.
Blev som ett julpynt tycker jag..
Vet inte varför jag gillar taggtråd så mycket..
Kanske för att man är taggig själv?



Nu är helgen här.
Så skönt.
Nästa vecka är det höstlov.
Jag ska in på magnetröntgen på tisdag.
EEG på torsdag.
FY SABLAR..bävar för "tunneln"..tänk om jag får panik. Så de måste göra om proceduren.
60 cm i diameter är inte mycket..
Men jag måste. Det är för MIN skull.
Vill veta varför jag mår som jag mår.
Som en vän på jobbet sa; du får tänka " det gör inte ont, det går bra"
En kollega som är helt super- ett bollplank. Tack M!

4 kommentarer:

  1. Vad kul att du tittat in och lämnat en hälsning till mig :-) Det värmer med fina ord! Själv har du också en mysig blogg, ska spana runt en stund nu. Och vilken make sen! Vad snäll och rolig han var som pysslade ihop ett hjärta. Och det blev ju riktigt snyggt också. Passar utmärkt nu till vinter och jul!
    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Gillar också taggtråd o gärna rostig sådan,man kan använda det till mycket.Bara inte ute!
    Kanske är det för att man inte behöver ha riktigt alltför perfekt?Något måste liksom bryta av???Va troe du?

    En toppentrevlig blogg som jag nu fortsätter att läsa....Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Halloj! Hoppas allt är bra med er! Tyvärr ligger jag och barnen sjuka i streptokocker och hög feber, som inte vill ge sig =( Så blir tyvärr inget Nordljus-party på söndag... men jag ska ha ett så fort hon kan inom ett par helger. Så då är du och även Tina jättevälkomna på det itället, hojtar till när jag vet ny tid. Trevlig helg! /Kram Emma

    SvaraRadera
  4. Hej på dig Fia.
    En riktigt trevlig blogg har du. Massor av läsning som är underbar att läsa på alla sätt.Och fina bilder på ditt vackra hem.

    Massor av kramar Mia

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.