tisdag 6 oktober 2009

Sovrumsglimtar.

Jag har fått en snygging till sovrummet.
Han håller sig på min sida..
Jag tänder honom emellanåt..
Riktigt snygg!
Min nya SÄNGLAMPA. Maken tycker den är döful.
Men han tycker däremot de nya bokstäverna som vi har ovanför sängen är jättefina.
De romerska siffrorna som han kallar dem =)





Det var svårt att fota den, utan att mitt tryne skulle synas.
I sovrummet vill jag inte ha för mycket saker.
Det ska vara vilsamt.

Vilken skön morgon jag har haft..gått en promenad med hunden, ätit en såå god frukost framför nyhetsmorgon, bölat lite... Det var en intervju som var sorglig..fy jag klarar inte sånt.
Igår var det så trevligt..först kom Tina hit på lunch..jag gjorde toast & en smarrig sallad..sen kom Monica när det var dags för kaffe. Väldans trevligt måste jag säga..vi tre satt & bubbla!!.
Sen efter jag hämtat Smilla, kom mamma hit med smarrigt fika.
Vi satt & pratade..så mysigt. Mycket fika blir det ibland!

2 kommentarer:

  1. Fina saker. Jag har också en sådan lampa och två i svart.:-)
    kram

    SvaraRadera
  2. Hej du och tack för hälsningen hos mig!
    Blev så glad för nu fick ju jag se ditt hem och HJÄÄÄÄLP vilket vacker hem du har!! Ojoj...
    Har faktiskt kollat igenom hela bloggen nu :)

    Älskar ditt väggord med "family", varifrån har du köpt det?

    Hihi, kul beskrivning av lampan i sovrummet ;)

    Må så gott!
    Ann-Christine

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.