torsdag 22 oktober 2009

Vacker ros.

En utav de vackraste saker jag har, är min SKARP-bräda.
Jag har tidigare bara beställt av henne & gett bort i present. Men denna har JAG fått i present!
Tack Tina. Tack Monica.
Smillas rosor är fortfarande jättefina..när jag bytte vatten, frågade jag om jag fick en ros.
Tycker den passade bra där på nya hyllan. Det rosa gör sig så bra mot det gråa..
Brädan i bakgrunden..
Något jag stör mig på är väven. Den ska bort. Nu när jag ser det på kort vill jag få bort den helst igår!


Imorgon är det fredag.
Smilla ska med sina tjejkompisar på Halloween-disco.
Smink, svarta naglar..hatt..svart läppstift..fnittriga tjejer.
Det blir great!
Nu ska jag besöka sängen..suttit på föreläsning i 4 timmar!
Ont i rumpen, trött i huvudet..men han är bra Kenth Hedevåg. Riktigt bra!
Natti.

1 kommentar:

  1. Absolut! Det tycker jag du gör rätt i ;) det blir trevligt.. Är sön 1 nov, kl 4 =)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.