tisdag 29 september 2009

Tack vännen.



Igår när jag hjälpte T med maten, tänkte jag för mig själv..åhh jag vill på loppis. Köpa något bara..som jag blir sådär glad i hjärtat av.
PLINGPLONG..in kommer Käraste söta Frida med Willbert..
Hon ger mig urfina silverbrickor, ett såå fint vitt gammalt fat, en liten söt skål..o en bedårande skål på fot.
Ja mitt hjärta tog ett glädjeskutt.
Inte för att jag fick saker, utan för att hon är hon. För att hon tänkte på mig.
Att sakerna skulle passa hos mig..
- & det gör dem ju!

Gud vilken gullig människa.
Tack.
Och tack alla Ni för varma ord, kramar & blommor.


3 kommentarer:

  1. Fridis29/9/09

    Rodnar....

    SvaraRadera
  2. Jaaaa det är verkligen vänskap!!!

    SvaraRadera
  3. Hallo söta du å TACK =)=)
    - Vet du,,,, din flirt hjälpte!!!! hehe,,, Näää, jag ska ha Webb butik!!!!! Mössorna är såååå häftiga, sköna å snygga!!!!

    Ha en toppen dag


    Stor kram j

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.