tisdag 15 september 2009

Tvätta byken.




Det får jag roa mig med närmsta dagarna..
Igår kväll, när jag skulle sätta igång en maskin tvätt, small det till..
Den gick sönder.
Ja vad gör man?
Det var inte poppis imorse när en viss liten söt dam skulle ha sina chinos..som skulle vart rena.
Fick ett samtal av T nyss att ny maskin är på G..den kommer innan fredag.
Ja va bra..
För mitt i detta..så är jag supernöjd.
Renovering av Tvättstugan kommer igång.
Det ska röjas klart, vi har haft det som ett litet förråd..hihi..det är lååångt till vinden.
Nu ska det bli ordning & såååå fint.
Ser vit pärlspont..eller vitt fasat kakel..tvättbrädan jag inhandlade förra sommaren..
Fina klädnypor..strykvatten, en liten radio..porslinsho..en stor bänkskiva..4 stora backar.
En till oss var.
Helt perfekt kommer det bli.
Jag kommer älska att vara därinne.
Eller?
Ja vi säger det, så det blir gjort.
*jobbajobba*




1 kommentar:

  1. Här har jag suttit och njutt en stund. Lycka till med tvättstuga.
    Kram Lotta

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.