lördag 12 september 2009

Härliga Helg.

Min fina båt..
& kärleksblommor.



Det har vart, & är fortfarande en skön dag.
Vi har vart ute & fiskat lite..barnen ville så gärna det.
Jag tyckte det var kallt..idag kändes det. Att hösten är här.
Jag är ju inte sådär superförtjust i hösten, Jo kanske om den stannade där den är nu...men VIPS har vi snö & det HATAR JAG!
MEN eftersom man inte slipper undan får man göra det bästa av det.
Snart ska jag ta upp båten.
På vinden.
Den lägger till någon gång i vår igen.


2 kommentarer:

  1. Hejsan!

    Tack för tipset på doppresent! Stjärnorna var ju verkligen jättesöta!

    Underbar blogg du har, hit kommer jag att återvända!

    Ha en riktigt härlig söndagseftermiddag och njut av hösten som kommit!

    Varma hälsningar
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Hej hej!!!
    Ha ha vad jag flinade åt din kommentar... Porr!!! *fniss*
    Åh vilken härlig soffhörna ni har!! Den filten från Ikea vill jag också ha. Den har väl utgått den dagen jag lyckas ta mig dit.
    Det där med kebab lät gott. Fy dig att vara inne och suktas.... Nu ska jag gå och ta en smaskig morot. (blä!) *fniss*
    kram Susanne

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.