torsdag 3 september 2009

Nr.13 Medicin


Sista fyndet.

Jag fick med mig en gammal medicinflaska..Har googlat, & av etiketten att döma står det nåt med Digitalis...hjärtmedicin.

Tänk, vid flytten till detta hus, slängde jag en sådan..jag tyckte den var så svårplacerad, den var brun..gillade den inte. Då.
Nu vill jag ha flera..
Tänkte ställa ett par flaskor uppepå badrumsskåpet.
Där passar de ypperligt tycker jag!
Där har jag nu en blomma.
Eller, det VAR en blomma.
När blommor halvdör brukar jag ge sonen ansvaret. Han har ärvt sin farfars gröna fingrar..
Jag har ärvt mammas.




2 kommentarer:

  1. Fin flaska!
    Roligt att din son får liv i blommor, hoppas att mina killar också får gröna fingrar =).

    Ska bli kul att se ditt kök, ta många bilder.

    Ha en bra helg, kram rebecca.

    SvaraRadera
  2. Mamma6/9/09

    Tack så himla mycket för att du tycker jag är kass på blommor...;) Puss

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.