onsdag 23 september 2009

Café Stadsgården

Denna shopping påse ska JAG iaf köpa
;)



Imorgon är det torsdag redan, jag begriper inte hur fort veckorna går..
Idag har det vart föräldramöte i dubbel bemärkelse. Som personal & som förälder..
Klassen jag arbetar i, är helt super. Man känner sig verkligen omtyckt!
Jag gillar verkligen skolan, har ju vart inom förskolan bara..men varsel på G som tråkigt är..
Jag har ju bara haft fast jobb i 2 år, så man hänger nog löst..

- maaaammaa..!!
Får jobba där..som timmis, & hoppas att de vill vara lediga eller är sjuka..hehe.
-fiket ja..
Det har utökats numera.
Butik inne på fiket.
Nya saker, antika saker, loppissaker..tavlor, tallrikshyllor, möbler, kuddar, kak/tårtfat..brickor, kaffeserviser o div mysiga saker är till försäljning.
Superskoj!
Så de var ju på Formex..ojojoj..har sett lite kataloger.

De har bla Lisbeth Dahl på Café Stadsgården numera. :)


1 kommentar:

  1. En så där shopholicpåse/väska borde jag också ha ;-) Jag ska verkligen hålla tummarna för att du inte blir drabbad av något varsel. Ha en skön söndag / Ina

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.