onsdag 2 september 2009

Nr.12 Förkläde.



Redan onsdag.
Sablar vad fort veckorna går!
Tänkte på det idag; om 4 månader är julen över. (!)

Visar det sötaste lilla förklädet.
Sa till Smilla: Titta vilket underbart förkläde du har fått..!
Det ska du ha när vi bakar..så fint. Bra va?!
- Är det från loppis?
- Jaa..bara 5 kr.
- Då vill jag nog inte ha det!
Jag borde egentligen förstått det..
Det är ju bara sonen som delar mitt intresse för loppisting.
De andra suckar lite då jag häller upp lördagsgodiset i nån gammal skål från Röda Korset..
*fniss*
Men det kan ju ligga o se fint ut..


1 kommentar:

  1. Hejsan,
    Vad roligt att du hittade in till mig =).
    Vilken fin blogg du har!
    Kul att vi har lika kök, skulle vara roligt att se mer från ditt.

    Ha det så bra, kram Rebecca.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.