torsdag 6 september 2012

When you judge others, you don't define them. You define yourself..

 
 
Jag njuter för fullt här hemma.
 
Jag har städat, donat, möblerat (!) ..ja det fick jag naturligtvis hjälp med igår kväll.
Men det sista har jag fixat idag..
 
För nu ska jag få tv till sovrummet- som jag tjatat, och den måste stå på något- så linneskåpet fick åka in dit..och ni vet..det ena för med sig det andra. Rensat lite.
 
Men nu är det rent och städat och jag njuter med kaffe och musik.
För tillfället Roxette. Vilka stjärnor det är egentligen. Helt sjukt vilket gung i låtarna.
Härom kvällen när jag låg inne hos Smilla då hon skulle sova, låg vi och lyssnade på musik..
Hon sa :" Det här kan tamefan vara den bästa låten jag hört" om en låt.
"Den slutar inte gunga..den fortsätter..trummorna..allt bara flyter så sjukt bra, i ett härligt tempo"
 
Det är min tjej det. Hon kan det där med musik.
Om jag fick välja en enda grej till en öde ö skulle det vara min bästa låtlista.
 
 
 
 
 
 
 
Tog fram lite brunt..
Det passar just nu tycker jag.
 
Min bruna skinnkudde är ju så snygg så klockorna stannar tycker jag.
 

 
 

De bruna resväskorna åkte fram igen.
 

 

 
 

 
 
 
 
Det är redan torsdag.
 
Börjar sent idag så jag hinner sitta en sväng här vid datorn.
Ska leta efter jackor åt Hampe och Smilla.
Hur svårt är det inte till Hampe?
Han ligger mitt emellan ungdom/herr.
 
 
Sen tänkte jag faktiskt beställa ett par skor åt mig.
Jag har ju sålt en Odd Molly blus ;)
 
 
 
Jag hoppas ni får en toppen dag!
 

2 kommentarer:

  1. Älskar också att njuta med gott kaffe och härlig musik.Fint du har gjort.Inte det lättaste att beställa kläder till barnen.Hoppas att du hittar skor som du gillar.Ha en härlig torsdag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. så fina bilder.
    Ha en fin eftermiddag och kväll!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.