fredag 21 september 2012

Sovmorgon. När det är som bäst.

Trött tjej.

Gick upp och fixade frulle åt sötnötterna, men lade mig rätt snart i sängen igen.
Det är städat och renbäddat, hur underbart är det inte då, att bara slappna av och faktiskt vila.

Jobbar idag, men börjar kl 13 så jag hinner ligga här i sängen ett tag till:)

Jag har letat jacka. Blir galen.
På ett sätt vill jag ha en ruffig militärgrön parkas, men svårt att hitta en varm. Men jag är ju Sveriges mest frusna människa, så jag borde köpa en dunjacka. En CG har jag inte råd med.. Och vill kanske inte ha. Fast ändå- dyngvarma sägs det ju!

Ne jag vill ha en marinblå dunjacka. Varm som attan, och den ska täcka rumpan. Den ska gå att dra åt i midjan, så den blir lite figurformad. Hojta till om ni hittar!

För övrigt är jag såå happy!

När vi var och handlade sist, make., jag och barnen, hittade ju jag 2 klänningar. Varav den ena kändes stor..
Köpte den ändå för jag... Ja jag vet inte. Ville så gärna ha den:)

Igår fick jag ett mms av T där han hade vart och köpt en mindre. Nu ska den ena tillbaka bara. Men oj så bra det vart!

Ett svart fodral, med långa ärmar- son jag letat- och nederdelen är i skinn.
Ett måste i höst/vintergarderoben!
På jobbet med converse och en ärmlös hoodie till, på fest med pumps och ett fint halsband.

Nu ska jag ta påtår här i sängen och lyssna på Molles snarkningar. Kan hända att vi snarkar ikapp snart.

Trevlig fredag.

1 kommentar:

  1. Anonym21/9/12

    Snyggo .. Snäll make du har fialotta :) som åker o byter o grejar inte dåligt sånna killar växer nog ej på träd ;) .. Skulle oxå behöva städa men blivit dålig på det vet inte vad som har hänt börjar nog bli gammal !! Blir en promenix i det vackra vädret för i helgen vankas det regn igen :( .. Ha det gott kram Monica

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.