torsdag 27 september 2012

Om att bestämma sig.

God morgon sötnötter!

Torsdag redan..det är ju inte klokt vad fort dagarna går. Ibland.

Vart en oplanerad stängning på jobbet igår. Var där kl 07..och jag och Hanna skulle städa och damma. Sån känsla att beta av sådant..det är ju inte liiiite grejer;)
Vi hann med skapligt ändå. Skönt!

Stänger idag med. Så nu när barnen åkt till skolan är jag i valet och kvalet om jag ska vila, städa, eller gå en pw och sen dra till jobbet och städa..

Jag tar en kopp kaffe och känner efter lite först.. Borde städa lite. Borde vila. Borde gå. Borde städa på jobbet.. Utan att springa till kassan och ta kunder, samt plocka disk..

Det är tidig dag för mig imorgon vilket innebär att jag slutar 13..ledig lördag, och då ska vi hämta mamma och pappa på flygplatsen:)
Sen blir det party på kvällen som sagt var!

Nästa helg, söndag till måndag åker förhoppningsvis jag och Hanna till Borlänge. Jim har fått sin egna lägenhet, och vi ska sova där för på måndagen ska vi gå på stan. Köpa pensionärskläder till pensionärsfesten:)

Nu ska jag bestämma mig här.. Tror nog att den rena tvätten måste tas om hand allra först.

Puss och kram!




1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar.