tisdag 4 september 2012

Marlboro my dear friend.

 
 
 
Här har ni en röksugen tjej.
Som  i n t e  vill sluta röka.
 
 
Vi får se hur detta slutar.
 
 
 
 
Idag efter jobbet blev jag sittandes i soffan här hemma för att försöka lära mig instagram.
Ja jag förstår att det är som bilddagboken/flicr typ..men lite konstigt och halvt onödigt är det nog allt.
Man tittar på sina facebookvänners bilder.. - ja men det kan man ju göra ändå?!
 
Jaja skitsamma. Det är kul att titta på bilder iaf, och jag ska ge det en chans.
Lyckades jag med min header här och greja med html-koder och grejer så borde jag kunna lära mej det..kan man tycka. Haha.
 
MEN.
I denna lilla stad där stör man sig på varandras bilder.
Man sitter där och skvallrar om någons nya instabild..
 
När jag blev fotad av en vän, en mycket bra amatörfotograf, så blev det likdant.
Jag lade ut bilderna på facebook, och 2 st av mina "vänner" skrev nya statusar. Samtidigt..
Kryptiska..men som jag förstod.
 
Det är så sjukt löjligt. Skrattretande.
Och dessa tjejer sjönk otroligt lågt i mina ögon.
- man lägger väl ut vilka bilder man vill?
Samma i bloggen.
 
Stör du dig- klicka dig till en annan blogg.
 
 
 
Med det tackar jag för mig.
 

2 kommentarer:

  1. Jag stör mig inte alls på din blogg:) Fina bilder och lite roligt prat!
    Marie i Gbg

    SvaraRadera
  2. Låter bra det Marie!
    Vart så glad här, för jag trodde du bloggade också- behöver lite nya bloggar att fördriva tiden med när jag har tid (!)

    Må så gott om du ser detta. /S

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.