torsdag 20 september 2012

This is just me...a needy girl

 
HUR BRA!!!!???
 
Har ju texten "This is just me" på axeln..
Tänkte skriva "a needygirl" någon annanstans. Som en fortsättning liksom.
Har alltid blivit kallad Needy. Needygirl- det är ju jag.
 
På revbenen, insidan av överarmen, eller på baksidan av handen..mot lillfingret.
MÅSTE BOKA TID!!
 
(vad gör dessa nålar med en?
Skulle aldrig kunna göra stora..eller en sleeve..eller färg..men några riktigt betydelsefulla är såå vackert)
 
 
 
 
 
 
Torsdag.
 
Hej gullrumpor.
 
Sovmorgon idag. Inte för att jag sover speciellt mycket längre..till 7.15.
Gjorde frulle åt barnen, och när de åkt till skolan satte jag igång att röja.
Bäddat rent, dammsugit/dammat och skurat 3 rum har jag iaf gjort.
Har 2 rum kvar och 2 hallar och 2 toaletter..jiiippi.
 
Men skönt att ha det klart till helgen. Då jobbar jag och då kan det bli lite hursom ;)
 
 
Lyssnar för tillfället på Edguy..lite Mötley, Buckcherry, Sylver, Roxette och Justin Bieber.
- ne jag är inte schitzo. Lite bred musiksmak bara. Går lätt att städa om man sjunger/dansar lite.
 
Är så glad att vi fick tag på biljetter till Justin.
Smilla väntar och väntar på att den dagen ska komma.
Och jag med, för jisses, hans nyaste låtar..oh my. Bra gung.
 
Tusentals småtjejer kommer stå där och skrika :)
Och grina..hihi.
 
 
 
Idag stänger jag på jobbet.
Skönt. Om än lite märkligt.
Brukar ha hjälp..
 
 
När jag kommer hem tänker jag kasta mig i sängen..renbäddat. ÄLSKAR´T.
Ska köpa en godispåse med mig hem, och ligga där och titta på film.
FÖR JAG HAR EN TV därinne nu :)
 
 
 
Nu blir det lite frukost innan jag fortsätter i röran.
-09.44 bäst jag sätter fart.
 
 
Hoppas ni får en bra dag.
 
Jag ska nog kasta mig in till tatueraren på vägen till jobbet.
Och lämna in mina boots..
Det är detta jag älskar med att börja sent.
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar.