söndag 23 september 2012

Just a word from you to hold on to, before the night is gone..

Om man kunde spola tillbaka denna dag, skulle jag göra det. Vissa dagar blir bara så otroligt fel..
Nu är det ju så, att det går inte.
Man får helt enkelt ta lärdom utav det istället.


SÖNDAG.

Har jobbat hela dagen.
Är trött nu, och direkt hunden vart ute så tänker jag lägga huvudet på kudden och vänta på morgondagen. Och nästa dag, och nästa, och nästa, och nästa och nästa..
För på lördag ska vi ut på krogen några stycken. Tänker ha så skoj. Dricka vin och sitta i loungen..
Är ledig lördagen, på söndagen byter jag av Hanna. Hon pallar att gå upp dagen efter. Inte jag. Så gör vi likadant söndagen efter. Då det är min söndag egentligen. Sovmorgon är aldrig fel:)

Har inte så mycket mer att skriva idag.

Tänker lite för mycket nu, och det kan bli en hel bok.
Det vill jag inte tråka ut er med..


Kastar in en gammal "dagens"..
Har inga fina inredningsbilder på min iPhone.
(jeans efter Lill, tröja från Lager 157, hoodien har jag norpat/lånat av Jim)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar.