tisdag 18 september 2012

Shopping.

Go'kväll!

Sitter ute på altanen i min ensamhet med en kopp kaffe och en ( läs några) cigg.. Det gick inte så vidare bra att sluta med eländet:/
Höll mig veckan då jag låg däckad i sängen, men så fort jag blev frisk kon ett enormt sug. Jaja.. Jag ska ta tag i den biten vid ett senare tillfälle. Tänkte jag.

Idag efter jobbet åkte vi direkt till Marieberg- Hampe behövde lite jeans och nya dojor. Smilla köpte med skor och jag hittade två klänningar.
Älskar klänningar och strumpbyxor. Hur skönt liksom?!

Kvällen avslutades på pizza hut.
Sweet Jesus vad himmelskt gott. Har vart duktig med det söta nu i flera dagar, så jag unnade mig det.

Ångest nu. Men skit samma.

Tänker krypa ner i sängen med mollebolle nu, ska vara tidigt på jobbet imorgon för det är företagsfrukost.

Sweet dreams fellas!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar.