lördag 18 februari 2012

Perfektion

I'm in lööööööve.


Fick hem mina pumps i förrgår.
Det var liksom love at first sight när jag såg dem..och inte så fasligt höga heller.
Inte vad jag älskar mest här i världen, att knalla runt i high heels.
Men min kompis Malin, har sagt, att jag kan dammsuga med dem. På så sätt "öva" lite :)


I paketet låg även den snyggaste kavajen.

Ska visa er den some other day!



Perfection or what!
Kommer kombinera den med råtajta ljusa jeans/ shorts i sommar.
Den är fasiken snart här. Sommaren alltså.
Igår värmde solen mycket ju, vart riktigt varm när jag gick en pw.
Skööönt som fasiken & bra musik i öronen gjorde ju inte min längtan mindre direkt.




Då var det lördag!!

Veckans absolut bästa dag.
Om man är ledig är den ju extra extra bra.

Ikväll blir det hämtmat från Thai, Kina, eller Athena..
Efter det blir det godis till mello!



Ja man skulle kunna ha det sämre.




3 kommentarer:

  1. Anonym18/2/12

    FY FUCKING HELVETTE vilka snygga dojjor :)

    SvaraRadera
  2. Sketasnygga du!!!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Skitsnygga sooo you!!!! Kavajen vii vi gärna se NU !!!! Puss

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.