söndag 5 februari 2012

Animal print

Soft sunday..

Idag vaknade jag sent. Med sprängande huvudvärk..
Men det har gett sig nu.

Direkt efter frukosten, som blev sen den också, fick jag ett ryck och skrubbade duschen,
handfatet och golvet i badrummet.
Efter det blev det myspys i vardagsrummet och där vart jag fast.
Kollat på tv. Och pimpat jeans.
Vart Grymma!!

Har alltid vart svag för leopardmönstrat.
Om man kollar bland mina kläder så ser man dessa plagg här och där.
Det är ofta jag kommer hem med något nytt leopard plagg :)
Och just nu tycker jag det är mer hett än någonsin!




Some inspiration pics!








Fyfabian vilka GRYMMA karmstolar!!!






And we were dessed from head to toe
in love..
The only label that never goes out of style.








5 kommentarer:

  1. håller med dig!! leopard är alltid snyggt, går nästan aldrig ur mode, inte för mig i alla fall;-) hittade två grymma leo-plagg på asos, som jag gärna vill ha!

    http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Leather-Leopard-Cut-Away-Lady-Gloves/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1726863&SearchQuery=leopard&Rf900=1482&sh=0&pge=0&pgesize=200&sort=-1&clr=Tan

    http://www.asos.com/Evil-Twin/Evil-Twin-Jopplin-Burn-Out-Velvet-Tassled-Kaftan/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2008379&SearchQuery=leopard&sh=0&pge=0&pgesize=200&sort=-1&clr=Leopard

    PUSS

    SvaraRadera
  2. Tack mitt socker!!

    SvaraRadera
  3. Min sambo sa till mig förut att han läst att alla kvinnor har en leopardtid i sitt liv och han undrade om jag skulle få min sent hihi!
    jag köpte min första leopardblus till skolans 25 års jubileum så alla vart lite förvånade hemma om inte annat .Så now im in=)
    Ha det så gott!
    Gabriella

    SvaraRadera
  4. sv: ja men precis, så på det sättet känns det ju skönt..

    ja jag vet, den är ju dö snygg!! men vet inte om jag vill köpa en röd för så mycket pengar, känns som att man tröttnar på röd skinnjacka? åh, jag såg ett par ljusrosa från dr martens tror jag det var? jätte jätte fina!! haha, eller hur, man är lite allätare;-)

    SvaraRadera
  5. sv: ja det är jättefint!! rock kan man blanda med allt;) så länge man vet vad det är för band så är jag nöjd.. haha.. annars är det lite som att tatuera något som man inte vet vad det betyder. så jag tycker man ska veta vad man bär i alla fall :)sen är det ju plus att det är snyggt as hell!!

    jaaa 25!! jag tror jag vet jag med, blir iaf lita spikes, höhö ;-) PUSS!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.